Бухгалтерське обслуговування організацій В Києві

БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ В Києві


Власники малого і середнього бізнесу все частіше замовляють стороннє ведення бухгалтерії або бухгалтерський аутсорсинг підприємства. Популярності цієї послуги сприяє економія коштів на створення та утримання бухгалтерського штату, а також впевненість у якості та своєчасності наданих послуг. Консалтингова компанія Факторія Київ надає послугу «Бухгалтерське обслуговування організацій». Для уточнення умов співпраці і отримання більш повної інформації звертайтеся до менеджерів нашої компанії.

БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК ВИГІДНА ПОСЛУГА
Факторія Київ готові запропонувати послуги ведення бухобліку для сегментів середнього і малого бізнесу. Що стосується організаційно-правового статусу підприємств, з якими працюють наші фахівець, він визначається, як ТОВ, ЗАТ, ВАТ, АТ, ПП, ФОП та ін. На фірмах і в компаніях такого масштабу сформований штат бухгалтерів – не завжди виправдане рішення. Тому простіше і раціональніше звернутися в компанію з надання тимчасових послуг ведення бухобліку.

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД ФІРМ І ФОРМИ ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ОРГАНІЗАЦІЙ Факторія Київ
При повному або частковому ведення бухгалтерії залежить від обраних замовником послуг. Адже потреба в бухгалтерському обслуговування фірми може бути різною. Повне ведення бухгалтерського обліку (Київ і область)

Експертиза або аналіз облікових записів бухгалтерського і податкового змісту. Це дозволить виявити можливі причини спотворення звітності та надання невірних даних.
Планування і розробка майбутньої облікової політики компанії.
Розрахунок заробітної плати співробітників і податків.
Складання звітності та повної картини господарської діяльності підприємства в програмі «1С: Підприємство».
Своєчасна подача правильно складених декларацій та звітної документації до відповідних органів.

Факторія Київ  ПРОПОНУЄ ДВІ ДІЄВІ СХЕМИ ВЕДЕННЯ ВЕДЕННЯ БУХОБЛІКУ підприємств  та інших організацій:
на підставі первинної документації і розрахунково-платіжної системи Вашого підприємства, формують ці дані фахівці нашої компанії відповідно до вимоги законодавства;
на підставі первинної документації і розрахунково-платіжної системи, самостійно сформованих і наданих клієнтом. Однак до початку роботи з наданими документами наші фахівці проводять перевірку даних і вносять правки (при необхідності).

ЧАСТКОВЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ

  • Розрахунок податків.
  • Складання розрахунково-платіжних кошторисів і первинних документів.
  • Розрахунок заробітної плати.
  • Складання своєчасної звітної документації та декларацій.
  • Професійне складання регістрів податкового обліку.

ЗРУЧНА Можливість віддаленого ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ


Замовити послугу обробки і складання первинної документації (програма «1С: Бухгалтерія») можна і через віддалений доступ. Ще один спосіб співпраці полягає в пересиланні сканів документації про прихід товару і реквізитів компанії. Після цього ми вписуємо в програму дані документів, а Ви отримаєте до них віддалений доступ з можливістю подальшої роздруківки і обробки.

Також клієнти встановлюють у нас власний клієнт-банк, довіряючи, таким чином, нашої організації повне розпорядження розрахунковим счетом. Ваша заявка на надання послуг і співробітництво буде прийнята, навіть якщо Ви значно віддалені від нас. На рівень наданих наданих послуг відстані не вплинуть.

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *