Ведення бухгалтерського і податкового обліку

Консультації Бухгалтера

Розрахунок зарплати і її нарахування

Ведення кадрів

Підготовка і здача звітності

Бухгалтер для Підприємця

Відновлення бухобліку та податкового обліку

нульова звітність


У разі нарахування штрафів з нашої вини - ми несемо відповідальність!

Укладаючи з нами договір на надання бухгалтерських послуг клієнт отримує відразу дослідну підтримку бізнесу, наші бухгалтера мають вже більше 10 років досвіду в різних сферах бізнесу!

Оптова та роздрібна торгівля

Нашими клієнтами є фірми, які займаються оптовою, роздрібною торгівлею і інтернет- торгівлею! Облік закупівель і продажів, складські запаси. Кадри. Фінансовий і податковий облік.

Послуги

Бухгалтерські послуги для туристичні агенств, салонів краси, ІТ-компанії, авіакомпаній, клінінгових компаній, веб-студій і багато інших. Акти виконаних робіт. Зовнішньоекономічна діяльність. Роялті.

Виробництво

Юридичні особи та підприємці, що займаються виробництвом. Ведення обліку виробництва, звіти за зміну, продаж готової продукції. Перерахунок собівартості готових продуктів.

Будівництво

Будівельні компанії, ФОП з будівельною ліцензією. Ведення обліку відповідно до вимог та специфікою для суб'єктів господарювання в сфері будівництва (Акти виконаних робіт КБ 2, КБ 3, М 29). Кадровий та податковий облік.

Приватна медицина

Послуги бухобліку для стоматологий, приватних клінік. Бухгалтерський облік медпрепаратів, інвентарю, перев'язувальних матеріалів та інше. Амортизація медобладнання. Податковий облік. Кадри.

Нотаріуси та адвокати

Бухгалтерські послуги для адвокатів і нотаріусів. Специфіка нарахування податків. Облік витрат і доходів. Кадровий та податковий облік.

Ми вирішуємо завдання бізнесу і робимо його простіше і вільніше

Бухгалтерські послуги в Києві вартість договірна.

Бухгалтерські послуги для ТОВ та ФОП надає досвідчена аутсорсингова компанія Факторія. Ведення бухгалтерського обліку для малого бізнесу може виявитися витратним заходом якщо найняти головного бухгалтера на повний робочий місяць, а ведення бухгалтерії директором або засновником є ​​недоцільним тому що не буде приділятися належної уваги ведення справ по бізнесу.

Бухгалтерське обслуговування, як це працює?

1. Надання з Вашого боку інформації про сферу ведення діяльності, кількості операцій за рахунком, кількість співробітників, інше.

2. Калькуляція вартості бухгалтерських послуг.

3. Підписання договору.

4. Бухгалтерський супровід (послуги).

Ми обслуговуємо підприємства з різними системами податкових питань:

– Підприємства на загальній системі оподаткування.

– Фірми на загальній системі оподаткування з ПДВ.

– Юридичні особи на Єдиному податку з ПДВ.

– Підприємців 1,2,3 групи, Єдиний податок, ПДВ, Загальна система оподаткування.

+1000

Поданих балансів

+850

заДоволених клієнтів

+8

Успішного досвіду

Головним завданням нашої компанії, в наданні бухгалтерських послуг, є відкритість, прозорість роботи, якість і актуальность.

Вигоди, які отримує клієнт при веденні бухгалтерського обліку на аутсорсинг:

  1. Ваша компанія отримує якісні бухгалтерські послуги з гарантією 100% відповідальності за своєчасність і точність поданих звітів.
  2. Ви отримуєте своєчасну і актуальну інформацію з бухгалтерського та податкового учету.
  3. Ви економите кошти на утримання штату бухгалтеров.
  4. Ви займаєтеся бізнесом, а не веденням бухгалтерского обліку на підприємстві.
  5. Ви отримуєте також і правову підтримку, не тільки бухгалтерскую.
  6. Ви отримуєте уважних, пунктуальних і ретельних партнерів.

Замовте бухгалтерські послуги вже зараз! Постановка бухгалтерського обліку безкоштовно.

 

Наша команда

Юлія Василівна

Юлія Василівна

ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР

Професійний бухгалтер з 25-річним досвідом роботи – фахівець в області постановки бухгалтерського обліку.

Її обов’язки – здійснення комплексу послуг із забезпечення бухгалтерського обліку та звітності клієнтів Компанії, зокрема в виробничих, торгових, будівельних компаніях і компаніях із зовнішньоекономічною діяльністю. Її основними компетенціями є фінансовий, кадровий облік та оподаткування. Знання податкового, цивільного, трудового законодавства. Використовує сучасні інструменти і нове програмне забезпечення.
Юлія Василівна – справжній професіонал, знає досконало свою справу, вважає важливим в роботі грамотність і відповідальне ставлення.

Освіта:

Вища.
Тисяча дев’ятсот вісімдесят п’ять КІСІ – інженер – системотехнік
1996 УЦ «Декарт» – бухгалтер МП
2009 МАУП курси підвищення кваліфікації (фінансово-господарська діяльність підприємств за міжнародними стандартами). Постійний учасник семінарів та вебінарів щодо змін поточного законодавства.

Контакти:

Телефони: +380 67 467 32 05

E-mail: uvukmogul@gmail.com

Ірина Олександрівна

Ірина Олександрівна

ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР

Бухгалтер з більш ніж 20-річним досвідом роботи – професіонал в області постановки бухгалтерського обліку.

Уважність, точність, висока компетентність і грамотність – ті якості, за які наші клієнти цінують Ірину Олександрівну. Вона забезпечує бухгалтерський облік і звітність для клієнтів Компанії, зокрема в виробничих, торгових, будівельних компаніях і компаніях із зовнішньоекономічною діяльністю.

Володіє глибоким знаннями податкового, цивільного, трудового законодавства.
Ірина Олександрівна, спираючись на свій багаторічний досвід роботи завжди зможе розібратися в ситуації, якою б складною вона не була і порадить найбільш вигідне рішення.

Освіта:

Вища.
1989 КІСІ – Промислове та цивільне будівництво
1994 – Навчальний центр «ЛІТ», м.Київ – головних бухгалтер. Постійно відвідує семінари та з’їзди Бухгалтерів України, завжди в курсі всіх змін податкового та цивільного законодавства.

 

Контакти:

Телефони: +380 67 232 76 74

E-mail: irinaukmogul@gmail.com

Наші клієнти про нас:

"Звернулися до фахівців Факторія Київ для закриття року по ФОПу. Все підготували швидко, показали де ми допустили помилки з книгою доходів. Дякуємо! Рекомендую"
Алла Алексєєнко
Салон краси
"Раніше вже працювали з компанією Факторія Київ, але це були разові юридичні послуги. Але після того як пішов головний бухгалтер, ми відразу вирішили звернутися на аутсорсинг. І не прогадали! Полегшили собі життя в рази. До того ж професіоналізм у них на першому місці."
Ігор Іванович
Директор Голден Солюшенс
"Рішення про реєстрацію ТОВ самостійно привела нас спочатку на сайт юристів, але в підсумку прийшли до висновку що потрібен буде нам в подальшому і грамотний бухгалтер, тому по акції знайшли для себе хороших партнерів "
Ілона Ващук
Дизайнер
"Не склалися стосунки з іншої бухгалтерської фірмою через непрофесіоналізм, і вирішили взяти штатного бухгалтера. У підсумку через кризу довелося відмовитися і від цієї ідеї, тому що потрібен був досвідчений чоловік, який знайомий з виробництвом і зовнішньоекономічною діяльністю. Фахівців Факторії Київ порадив знайомий. Чи задоволені співпрацею вже більше року працюємо разом."
ТИмофій Матвієнко
Головний партнер
ПРОКОНСУЛЬТИРУЙТЕСЬ 0676366058