Главная » Реєстрація ФОП Київ

Реєстрація ФОП Київ

Реєстрація ФОП

Реєстрація ФОП, СПД – це процедура відкриття фізичної особи підприємця для громадян України.

Фізична особа – підприємець (ФОП) – найпростіша організаційно-правова форма бізнесу України. Вона передбачає реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі без Статуту та статутного капіталу. ФОП найчастіше відкривають із метою ведення малого та середнього бізнесу з невеликими фінансовими вкладеннями. Одна з переваг форми в тому, що підприємець може користуватися отриманим прибутком на свій розсуд.

Навіщо потрібна реєстрація ФОП?

Реєстрація фізичної особи-підприємця (ФОП) є обов’язковою для здійснення підприємницької діяльності в Україні. Основні причини реєстрації ФОП включають:

1. Легальність діяльності: Реєстрація ФОП дає право здійснювати підприємницьку діяльність в рамках законів та регулювань України.

2. Оподаткування: Реєстрація включає в себе визначення системи оподаткування, яка може бути спрощеною або загальною. Це важливо для визначення обов’язкових податків та відрахувань.

3. Правовий статус: Реєстрація дає ФОП правовий статус самостійного підприємця, що може укладати договори, вести фінансову звітність, отримувати кредити та інше.

4. Соціальні гарантії: Реєстрація надає право на отримання соціальних гарантій та страховок від держави, таких як медичне обслуговування та пенсійні внески.

5. Бізнес-відносини: Реєстрація ФОП дозволяє укладати договори, працевлаштовувати працівників, взаємодіяти з іншими суб’єктами підприємницької діяльності.

Реєстрація ФОП в Україні є важливим етапом для осіб, які ведуть бізнес або планують розпочати підприємницьку діяльність.

Як оформити ФОП Київ


Якщо ви плануєте створити фізичну особу — підприємця (ФОП), необхідно дотримуватись певних кроків і дотримуватися конкретного порядку дій.

  1. Вибір напряму та видів діяльності: Перш за все, визначтеся з тим, який вид діяльності ви будете здійснювати. Після цього підберіть відповідні коди Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД).
  2. Вибір системи оподаткування: Вирішіть, яка система оподаткування найбільше підходить для вашої діяльності. Вибір системи може суттєво вплинути на ваші податкові зобов’язання.
  3. Подання заяви про реєстрацію: Заповніть форму заяви про реєстрацію ФОП та надайте її державному реєстратору через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) у вашому районі.
  4. Спрощена система оподаткування (за потреби): Якщо ви обрали спрощену систему оподаткування, вам також потрібно буде подати Заяву про обрання спрощеної системи оподаткування та/або Заяву про постановку на облік платником ПДВ. Зауважте, що це не звільняє вас від відвідування районної податкової інспекції.
  5. Отримання виписки про реєстрацію: Протягом 24-72 годин після надання документів у ЦНАП ви отримаєте Виписку про державну реєстрацію ФОП з печаткою державного реєстратора.
  6. Платник єдиного податку (у разі вибору спрощеної системи): Якщо ви обрали спрощену систему оподаткування, вам потрібно буде зареєструватися як платник єдиного податку в податковій інспекції вашого району. Цей процес включає кілька етапів, включаючи заповнення заяви, оформлення Книги обліку доходів та інших.
  7. Зареєстрована Книга обліку доходів: За позитивного рішення, через 10 робочих днів у податковій інспекції ви отримаєте зареєстровану Книгу обліку доходів та витяг з реєстру платників єдиного податку.
  8. Робота: Ви готові до початку своєї господарської діяльності. Важливо пам’ятати записи про доходи до Книги обліку доходів щодня.

Врахуйте, що процес реєстрації ФОП у Києві може мати свої складності, і вам рекомендується звернутися за допомогою до фахівців, щоб уникнути помилок та спростити процедуру.

Реєстрація ФОП на загальній системі оподаткування

Загальна ставка податку становить 18% прибутку. Також необхідно сплатити єдиний страховий внесок у розмірі 22% від прибутку, сума якого не може бути меншою за мінімальний розмір страхового внеску за місяць, у якому було отримано дохід (прибуток); навіть якщо СПД не отримала прибуток, вона зобов’язана сплатити єдиний страховий внесок, сума якого не може бути меншою за мінімальний розмір страхового внеску.

Реєстрація ФОП

Реєстраційні документи ФОП

Для відкриття ФОП потрібна копія паспорта та ІПН.

В результаті клієнт отримає

  • витяг з Державного реєстру, що підтверджує факт відкриття СПД у Києві, постановки на облік у податкових органах, органах статистики та пенсійних фондах;
  • опис з кодом доступу до електронного витягу з Єдиного державного реєстру — доступний на сайті Міністерства юстиції України
  • витяги з Єдиного реєстру платників податків та Реєстру платників податків ПДВ (при виборі відповідного режиму оподаткування);
  • довідки органів статистики
  • книги обліку доходів
  • податкові накладні.

Крім того, кожен клієнт отримує покроковий методичний матеріал із заповнення книг обліку доходів.

Щоб зареєструвати приватного підприємця, достатньо зателефонувати або залишити заявку на сайті. Час, необхідне відкриття СПД, становить лише близько 20 хвилин. Решту ми беремо на себе. Чому вигідно працювати з нами? Співпраця з нами гарантує добрий результат! Ми завжди раді новим клієнтам та постійно прагнемо до вдосконалення. Ми орієнтуємось на індивідуальний підхід до кожного клієнта. Ми пропонуємо реєстрацію ФОП за доступними цінами. Ми добре знайомі із сучасною нормативною базою та регулярно відстежуємо її зміни. Ми тісно співпрацюємо з державними органами, які займаються реєстрацією ФОП. Комплексне та оперативне виконання поставлених завдань – запорука нашого успіху.

Чому з нами вигідно співпрацювати?

  • Співпраця з нами – це гарантія гарного результату!
  • Ми завжди раді новим клієнтам та постійно прагнемо до вдосконалення.
  • Ми орієнтовані на індивідуальний підхід до кожного клієнта.
  • Ми пропонуємо реєстрацію ФОП за доступними цінами.
  • Ми знайомі з новітньою нормативною базою та регулярно стежимо за її змінами.
  • Ми тісно співпрацюємо з державними органами, які займаються реєстрацією ФОП.

7 причин реєстрації ФОП

  1. Набуття легітимного статусу дозволяє вести повноцінний бізнес і викликає у клієнтів набагато більше довіри, ніж звичайна фізична особа. Це важливий суб’єктивний фактор, який допоможе вам продавати більше, приймати більші платежі у гривні чи іншій валюті та успішніше розвивати свій бізнес.
  2. Багато дистриб’юторів та інших великих посередників не працюють з фізичними особами. Вони працюють за умов, які роблять партнерство вигідним.
  3. Підприємці, офіційно зареєстровані, можуть запропонувати своїм клієнтам можливість безготівкових розрахунків за товари та послуги.
  4. Банки не блокують платежі та не ставлять запитань про джерело коштів.
  5. Не треба побоюватися проблем із податковими органами. Нагадаємо, що в Україні штраф за незаконну економічну діяльність становить від 17 000 до 34 000 грн. Погодьтеся, це не дуже зручно, тож краще заплатити певну суму державі у вигляді податків та спати спокійно.
  6. Робота зі статусом ФОП дозволяє отримати досвід роботи, легко оформити довідку про доходи для відкриття кредитної лінії у банку або оформлення іпотеки, а також отримувати пенсію у майбутньому.
  7. ФОП – це просто і безкоштовно. Тому питання про те, як швидко можна повернути свої гроші, зареєструвавшись як ФОП, навіть не стоїть. Як реальна особа підприємець може наймати працівників, укладати договори, підключати різні платіжні інструменти та виводити прибуток без будь-яких додаткових документів.

У яких випадках можуть відмовити у реєстрації ФОП?

  • неправильно заповнені реєстраційні форми
  • подання документів неуповноваженими особами наявність у Єдиному державному реєстрі відомостей про судове рішення, що забороняє вчинення реєстраційних дій
  • не усунення у встановлений строк підстав для зупинення розгляду документів;
  • наявність законодавчих обмежень на здійснення підприємницької діяльності особою, яка бажає стати підприємцем;
  • наявність у Єдиному державному реєстрі запису про те, що особа вже є підприємцем.

Відео на тему “Реєстрація ФОП”

Фізична особа підприємець - є найпростішою організаційно-правовою формою суб'єкта господарювання, яка не передбачає розробку статуту і внесення статутного капіталу. Цивільним кодексом України, визначено, що будь-яка фізична особа може здійснювати комерційну діяльність тільки після внесення відомостей до державного реєстру, встановленої законом. Зареєструвавшись як підприємець, майбутній комерсант набуває статусу суб'єкта підприємницької діяльності.
замовити послугу

Порядок та строки реєстрації ФОП

Процедура реєстрації ФОП передбачає спрощений порядок внесення запису про суб’єкта підприємництва до Державного реєстру. Її основні етапи:

  • заповнення заяви на реєстрацію ФОП у Києві за формою №10 або у дистанційному режимі на інтернет-сервісі «Дiя»;
  • вибір КВЕД – відповідних видів діяльності для бізнесу;
  • передача документів державному реєстратору;
  • підбір системи оподаткування (Єдиний податок, УСН).

Подати заяву із системою оподаткування до податкової служби необхідно протягом 10 днів з моменту реєстрації ФОП. Якщо заявник не вкладеться у строки, йому доведеться сплачувати податки з ОСН.

Загальний термін реєстрації СПД – 7-10 днів за умови повного та коректно заповненого пакета документів. Звернувшись до фахівців Faktoria, фізична особа отримає допомогу у виборі КВЕДів та системи оподаткування, оптимальних для його діяльності. Суб’єкт підприємництва буде зареєстрований швидко та з мінімальною участю.

Необхідні документи для реєстрації ФОП

Реєстрація ФОП

Для подання заяви державному реєстратору потрібно: реєстрація фоп

  • копія паспорту;
  • ідентифікаційний код платника податків;
  • Список КВЕД.

Якщо ІПН не було отримано з релігійних міркувань, буде потрібна особиста присутність заявника у кабінеті реєстратора. Це пов’язано з необхідністю проставлення позначки про відмову в паспорті, яку за законом не можна передавати третім особам.

Пам’ятайте, незважаючи на те, що процедура держреєстрації ФОП є, на перший погляд, не дуже складною. Все ж таки реєстратор може залишити подану Вами заяву без розгляду в разі, якщо вона не буде відповідати нормам і вимогам законодавства або подана інформація не відповідає дійсності або подана не в повному обсязі.

Не витрачайте Вашу дорогоцінну годину, поспішайте реалізувати свою бізнес-ідею, можливо, вже завтра за Вас її реалізує Ваш конкурент, заповніть форму і з Вами зв’яжеться фахівець нашої компанії.

Фірма FAKTORIA пропонує такі опції:

реєстрація ФОП (СПД);
допомога у підборі КВЕДів;
допомога у визначенні найбільш оптимального порядку та форми оподаткування;
отримання витягу;
підготовка документів на подання.

Вибір системи оподаткування та КВЕД

Зі списком КВЕД можна ознайомитись у Державному класифікаторі видів економічної діяльності. Він був створений, щоб відстежувати, скільки коштів приносить державі той чи інший бізнес. Підприємцю дозволяється вести діяльність на Єдиному податку лише у межах обраних КВЕД. Якщо ФОП відійде від списку, йому доведеться сплачувати податки за загальною системою оподаткування.

Для СПД розрізняють 2 системи оподаткування: ОСН зі ставкою 18% та спрощена система оподаткування, яка, своєю чергою, підрозділяється на 4 групи. Кожна з груп має різну ставку єдиного податку, обмеження за річним доходом, особливостями роботи, кількістю найманих працівників. Представимо відмінності груп спрощенки в таблиці:

1 група 2 група 3 група 4 група
Річний дохід До 1 млн. грн До 5 млн.грн До 7 млн. грн Більше 75% від загального доходу
Наймані співробітники   Ні До 10 працівників Без обмежень Для юридичних осіб без обмежень, для фізичних – ні
Особливості роботи Співпрацюють тільки з фізособами та лише готівкою Співпрацюють з фізособами та юрособами, які сплачують єдиний податок Співпрацюють і з фізособами, і з юрособами Тільки виробники у сільському господарстві
Ставка податку 10% від прожиткового мінімуму 20% від мінімальної оплати праці 3% та 5% від доходу для неплатників та платників ПДВ Обчислюється виходячи з грошової оцінки угідь

Юридична компанія Faktoria надає послуги з підбору КВЕДів та системи оподаткування залежно від специфіки діяльності підприємця. Правильний вибір груп платників податків дозволить уникнути переплат та позбутися обмежень у масштабах бізнесу.

Скільки коштують послуги з реєстрації ФОП

Faktoria надає допомогу у реєстрації ФОП у Києві «під ключ». Команда фахівців понад 15 років займається підготовкою пакетів документів для термінової реєстрації фізичних та юридичних осіб у віддаленому режимі. Клієнти можуть надати компанії потрібну документацію і бути впевненими в тому, що реєстрація ФОП буде здійснена відповідно до законодавства та вчасно.

Вартість реєстрації ФОП складає від 900 грн. У ціну входять:

Реєстрація ФОП

  • підготовка документації для подання держреєстратору;
  • оплата державного мита;
  • консультація з оподаткування та вибору КВЕД;
  • отримання запису у Державному реєстрі;
  • набуття статусу платника податків;
  • оформлення книги обліку доходів та витрат;
  • виготовлення друку.

Додаткові послуги, які можуть знадобитися ФОП

Підприємець може замовити за недорогою ціною додаткові послуги:

  • супровід під час відкриття рахунку у фінансовій установі;
  • допомога у виготовленні електронного цифрового підпису;
  • ведення бухгалтерського обліку онлайн;
  • консультації щодо надання фінансової, статистичної та податкової звітності.

Заявникам слід пам’ятати, що реєстратор має право залишити подану заяву без розгляду, якщо надана в ній інформація буде некоректною та неповною. Тому краще не гаяти часу. Довірте реєстрацію Faktoria та витратите сили на ретельне впровадження бізнес-ідеї.

Коментарі закриті.