Главная » Бухгалтерські послуги » Складання та підготовка податкової звітності

Складання та підготовка податкової звітності

Обов’язок по складанню податкової звітності виникає у комерційних організацій і підприємців з моменту реєстрації в єдиному державному реєстрі. Декларації, авансові розрахунки, довідки, пояснювальні записки – кожен документ оформляється в суворій відповідності до чинного законодавства України. Затверджені форми повинні бути представлені контролюючому органу до певної дати. Навіть незначне відхилення загрожує серйозними адміністративними санкціями. Саме тому займатися підготовкою документів повинен кваліфікований фахівець.

Порядок ведення податкової звітності

Консалтингова компанія Факторія Київ – це команда досвідчених бухгалтерів, протягом багатьох років займається веденням податкового обліку. Професіонали готові надати допомогу у формуванні достовірної звітності будь-якому комерційному суб’єкту.

Перелік послуг включає:

  • складання податкових декларацій ;
  • підготовку звітів по  місцевим податкам;
  • оформлення заяв на надання пільг по обов’язкових платежах;
  • консультації з питань податкового права;
  • формування звітності до позабюджетних фондів;
  • роз’яснення порядку ведення обліку;
  • забезпечення переходу клієнта на більш вигідний режим оподаткування;
  • оптимізацію фіскального навантаження і мн. ін.

Багаторічна практика дозволяє успішно працювати з компаніями будь-якої галузевої приналежності і організаційної форми. Звернутися за підтримкою запропоновано індивідуальним підприємцям, частнопрактикующим фахівцям, керівникам господарських товариств і навіть фізичним особам. Співробітниками компанії Факторія Київ буде проведена комплексна оцінка і підготовлені всі необхідні документи.

Основними орієнтирами складання податкової звітності є:

  1. ПК України;
  2. ГК Ураїни
  3. закони всіх рівнів влади;
  4. акти державних виконавчих структур (накази, листи, роз’яснення Мінфіну та податкової інспекції);
  5. методичні рекомендації, а також локальні акти організації.

Побудова системи починається з аналізу правового статусу клієнта, оцінки обраного податкового режиму, використовуваних методів зниження витрат. На основі отриманих даних формується список декларацій і звітів, складання яких є обов’язковим. Одночасно розробляються графік здачі звітності, схема взаємодії з контролюючими органами і правила обміну інформацією. Такий підхід дозволяє уникнути прострочень в наданні документів та домогтися максимальної оперативності.

Співпраця будується на принципах взаємної довіри і безпеки. Відповідальний за підготовку податкової звітності бухгалтер не перевіряє достовірність наданої клієнтом інформації. Компетенція спеціаліста передбачає:

  • обробку даних про господарські операції з метою податкового обліку;
  • визначення оподатковуваної бази;
  • розрахунок належних відрахувань;
  • підготовка заяв і додатків на повернення сум з бюджету;
  • оформлення документів для реалізації пільгових механізмів;
  • визначення кінцевої суми, що підлягає оплаті;
  • заповнення уніфікованої форми декларації або іншого документа;
  • пересилання звітності до податкової інспекції відповідно до місця реєстрації організації.

Складання та підготовка податкової звітностіВідповідальність за правильний вибір форми, способу подачі документів, повноту і адекватність розрахунку лягає на плечі кваліфікованого бухгалтера. Клієнт гарантовано захищений від ризику пропущення строків, штрафів, претензій. При необхідності фахівці беруть участь в камеральних перевірок, відстоюючи інтереси платника податків. Нерідко підтримка надається також при здійсненні виїзних форм фіскального контролю.

Які документи потрібні?

При підготовці податкової звітності необхідні підсумкові дані бухгалтерського і господарського обліку, а також ряд додаткових відомостей. Ще на етапі укладання договору у клієнта запитуються копії:

  • статуту;
  • рішень про призначення керівного складу;
  • повідомлень, листів, повідомлень про постановку на облік в органах статистики та позабюджетних фондах (при наявності);
  • заяви про перехід на спеціальний режим оподаткування (за наявності такого);
  • виписки з ЄДР;
  • короткої характеристика підприємницької діяльності.
Зазначена інформація є базовою, оскільки дозволяє ідентифікувати платника податків, а також оцінити його право на використання пільг, або застосування спеціальних систем оподаткування.

При проведенні безпосередніх розрахунків бухгалтеру потрібні відомості наступного характеру:

  • загальний обсяг доходів, витрат за звітний період;
  • характеристика господарських операцій;
  • довідка про амортизаційні відрахування;
  • розрахунок фонду заробітної плати;
  • розмір фактичних виплат найманому персоналу;
  • дані про дебіторську заборгованість;
  • звіт про касові операції та багато ін.

Точний перелік фахівці нашої компанії встановлять після проведення консультації. Ведення податкової звітності передбачає індивідуальний підхід і глибоку аналітичну опрацювання кожного напряму. Саме тому центр орієнтований на постійну співпрацю. Комплексний підхід гарантує повну безпеку, прозорість і достовірність обліку. 

Бухгалтерське обслуговування з Факторією Київ завжди просто та якісно!