Главная » Бухгалтерські послуги » Як вести бухгалтерію ТОВ?

Як вести бухгалтерію ТОВ?

Алгоритм дій як вести бухгалтерію ТОВ:

  1. Стандартний варіант – найм у штат бухгалтера, як працівника, при цьому необхідна буде трудова. Якщо компанії великі обсяги оборотів, необхідно буде створити штат бухгалтерів, який очолить головний бухгалтер.
  2. Популярний зараз варіант – найм у штат бухгалтера як ФОП. У цьому випадку трудова книжка не потрібна.
  3. Ведення бухгалтерії самостійно – на початковому етапі компанії, цілком стандартна ситуація, з метою економії додаткових витрат фірми.
  4. Ведення бухгалтерії аутсорсинговою компанією. Популярний варіант, починаючи з моменту COVID -19 і в період війни тим більше. Усі обов’язки несе підкріплений бухгалтер з аутсорс компанії, з якою уклали раніше договір із обов’язками двох сторін. Такий варіант зараз є найвигіднішим, з погляду економії коштів фірми.

Послуги бухгалтера, щодо ведення ТОВ на аутсорсингу

Не завжди є доцільним наймати на постійну роботу бухгалтера для ТОВ, особливо в тих випадках, коли компанія невелика, а обсяги продажу або послуг не потребують штатного працівника. Наша компанія пропонує послуги бухгалтера для ТОВ за помірною вартістю, але з високою відповідальністю.

Бухгалтерський облік ТОВ включає послуги, які надаються юридичним особам (компанії, підприємства, торгові, спортивні, розважальні центри та ін). Це комплексне надання допомоги, яка складається:

  • початкова організація та регулярне ведення бухгалтерського обліку;
  • відновлення обліку бухгалтерії незалежно від складності;
  • кадровий та податковий облік;
  • контроль та перевірка документації;
  • консультування керівництва щодо можливостей оптимізації податків згідно законодавства;
  • перевірка розрахунків з податковою службою;
  • підготовка звітностей: фінансова, податкова, статистична;
  • допомога в розробці правил внутрішнього розпорядку для працівників, щодо діяльності юридичної особи, облікова політика.
бухгалтер для тов київ

Ми допоможемо співробітникам компанії як вести бухгалтерію ТОВ з урахуванням чинного законодавства та останніх вимог податкової служби.

Ведення бухгалтерського обліку ТОВ ціна

ТОВ на ЄП без ПДВдо 10 операцій на місяцьдо 3-х співробітниківвід 4000 грн
ТОВ на ЄП з ПДВдо 10 операцій на місяцьдо 3-х співробітниківвід 5200 грн
ТОВ на загальній системі без ПДВдо 10 операцій на місяцьдо 3-х співробітниківвід 5100 грн
 

Бухгалтер для ТОВ та ведення бухгалтерського обліку

Які переваги має ведення бухгалтерського обліку для ТОВ?

  1. Це кваліфікований спеціаліст, який за довгі рокі праці досконало вивчив ведення бухобліку ТОВ різної спеціалізації бізнесу. Він знає останні зміни в законодавстві щодо оподаткування, кадрового та бухгалтерського обліку. Проводить професійний аудит, що виключає помилки у звітній документації.
  2. Допомагає в вирішуванні складних фінансових, податкових і юридичних питань.
  3. Бухгалтер онлайн – постійно на зв’язку, а його робота не залежить від ситуації в країні.
  4. Скорочення виплати податків за найманого працівника.

Як весті бухгалтерію ТОВ так, щоб знизити податкові витрати?

Ми допоможемо вам у постановці на облік з нуля, організуємо всі облікові процеси незалежно від діяльності.

Для того щоб автоматизувати бухгалтерський облік на фірмі можна використовувати спеціалізовану програму. Але для цього, окрім придбання самого програмного забезпечення, необхідно придбати відповідні комп’ютери та сервери, обладнання місця для бухгалтерів, провести навчання співробітників і також регулярно контролювати технічний стан ІТ-інфраструктури.

Ефективним рішенням ведення бухгалтерії є передача таких зобов’язань на аутсорсингу. У цьому випадку вам не доведеться думати про формування рахунків або контроль їх точності. Аутсорс компанія “Факторія” вирішить завдання і очолює фінансову відповідальність за точність інформації, що вводиться.

“Факторія” пропонує послуги ведення бухгалтерського обліку для малого, середнього та великого бізнесу. Завдяки спеціалізованому програмному забезпеченню та досвідченим бухгалтерам вони здатні забезпечити відображення у бухгалтерській звітності найскладніших операцій, незалежно від сектора бізнесу.

Щоб подати заявку або отримати консультацію щодо організації вашої бухгалтерії, зв’яжіться з нашим менеджером за телефоном, вказаним на сайті.

Як вести бухгалтерський облік самостійно

Отже, ви стали щасливим володарем бізнесу, але спочатку хочете економити на бухгалтера або бухгалтерському аутсорсингу. Для цього необхідно розібратися як самостійно вести бухгалтерію і звітність на підприємстві (в Товаристві з обмеженою відповідальністю).

Перше, що роблять після реєстрації бізнесу – це відкривають розрахунковий рахунок, так як необхідно проводити мінімальні операції, свзанние з діяльністю компанії. До їх переліку можуть входити грошові перерахування за оренду приміщень, закупівля обладнання, сировини, виплата заробітної плати директору.

бухгалтер для тов київ

Перший час, коли діяльність на підприємстві не веде (немає надходжень по розрахунковому рахунку), можна “заморозити компанію” подавши до податкової повідомну лист, що діяльність не ведеться і компанія буде подавати нульову звітність.

Після відкриття розрахункового рахунку в банку слід зайнятися отриманням електронно-цифрового підпису для подання звітності. Існує кілька варіантів отримання електронно-цифрового підпису (ключів): платна ЕЦП і безкоштовна ЕЦП. Безкоштовні ключі ЕЦП можна отримати в будь-якому центрі обслуговування платників податків – АЦССК.
Для отримання електронно-цифрового підпису необхідно письмово заповнити заявку на отримання ЕЦП і подати повний пакет документів до відділу отримання ЕЦП.

Заущаджуй час! Звертайся до професіоналів! Зосередся на роботі.

Для юридичних осіб заявка та документи – Тут

Після отримання ЕЦП в центрі обслуговування платників податків, необхідно укласти договір з податковою, статистикою і пенсійним фондом. Тільки після цього можна буде подавати звіти. Договори укладаються в електронному вигляді через програми подачі звітності.

Щоб максимально економити, можна скористатися безкоштовним варіантом подачі звітності. На даний момент це реалізовано через Електронний кабінет платника податків. 
При цьому, в особистий кабінет платника податків необхідно завантажувати вже готові звіти.

етап

Яку безкоштовну програму, крім 1С, можна використовувати для сформування звітності:
Ми рекомендуємо такі варіанти:
OПЗ – Посилання
ПО “Єдине вікно” (EDZV) – Посилання
FreeZvit- безкоштовна програма для формування звітності, підійде для фіз-осіб підприємців та невеликих юридичних осіб на єдиному податку, так як перелік звітів обмежений.

Самостійне ведення бухгалтерського обліку, що потрібно знати

Іноді безкоштовні версії можуть некорректоно працювати, особливо в останні дні подання звітності, нам невідомо з чим це пов’язано. Тоді можна звернутися до платних варіантом програм. На даний момент їх існує декілька:
1. Айфін – онлайн сервіс Посилання.
2. Медок -Стаціонарні програма, встановлюється на комп’ютер і онлайн версія Посилання.
3. Соната – стаціонарна програма, встановлюється на комп’ютер Посилання.
4. Арт zvit – стаціонарна програма, встановлюється на комп’ютер Посилання

Деякі програми, на даний момент, надають можливість скористатися їхньою послугою перший тестовий місяць безкоштовно.

Всі програми по-своєму гарні і мають свої плюси і мінуси.
Кожен розробник постарався зробити інтерфейс зручним для користувача, а також на сайті розробника програми можна знайти детальну інформацію про встановлення програми і її налаштування. Як говорилося вже раніше, після установки програми необхідно укласти договори з державними органами на подачу звітів в електронному вигляді. З підписанням договорів радимо не затягувати, оскільки якщо вже почалася робота і потрібно терміново реєструвати податкові накладні, то потрібно врахувати той факт, що податкова має право підписати договір протягом 5 робочих днів. Податкова має право не підписати договір з першого разу. Часто необхідно під’їхати до податкової інспекції для “співбесіди”, здатися особисто інспектору, щоб договір був підписаний з боку податкової. Це може значно ускладнити життя, якщо терміни реєстрації податкової накладної добігає кінця.

Ми нагадуємо, що деякий час тому, наші законодавці внесли була введена необхідність подачі повідомлення про прийняття на роботу нового співробітника. Терміни подачі – до початку роботи співробітника, тобто якщо в наказі про прийом на роботу зазначено 25 число, повідомлення потрібно подати 24 числа, не пізніше. Це можна зробити в електронному вигляді через програму подачі звітності або відвезти форму в паперовому вигляді в податкову інспекцію і подати її через канцелярію, при прийомі на роботу не більше 5 осіб.

Висновок, щодо самостійного ведення бухгалтерського обліку ТОВ

Дана стаття має мінімальну, але важливу інформацію для самостійного ведення бухгалтерського і податкового обліку в ТОВ. При активній діяльності компанії, ми рекомендуємо не заощаджувати і звертатися в нашу компанію для надання бухгалтерських послуг. Так як самостійне ведення бухучта іноді призводить до помилок, що веде за собою податкові санкції, які не завжди можна вирішити безболісно.

Бухгалтерський аутсорсинг найвигідніший. Основні причини цього – ви займаєтеся своїм бізнесом і розвиваєте його не займаючись бухгалтерією; ви платите набагато менше, ніж головному бухгалтеру, а робота виконана так само добре; у вас бухгалтерія завжди по останній букві податкового кодексу; ви не несете матеріальної відповідальності за подачу звітів так як це робить аутсорсингова компанія.

Самостійне ведення бухгалтерського обліку на підприємстві з боку керівника може здатися самим вигідним варіантом, з точки зору матеріальних аспектів. Давайте розглянемо цей варіант. За останні кілька років в Україні відбулося багато змін в податковому законодавстві – прийняли новий податковий кодекс і практично щомісяця вносять до нього поправки для виправлення неточностей та колізій. Недосвідченій людині буде важко самостійно розібратися в складному законодавстві. Для того, щоб ви зрозуміли ази бухгалтерії, Вам необхідно відвідати курси бухгалтера, після їх проходження, а це близько 2-3 місяців, Вам необхідно пройти тримісячний курс навчання головного бухгалтера, на якому в практиці продемонструють бухгалтерські проводки і ведення бухгалтерії.

Важливо зауважити, що ваше рішення самостійного ведення бухгалтерського обліку ТОВ – це спроба переступити через багаторічний досвід бухгалтера, так як посада головного бухгалтера самими бухгалтерами присвоюється через багато років досвіду. Пройшовши курси бухгалтерів і головних бухгалтерів, Ви можете приступати до роботи, але бухгалтерський облік та подача звітності насправді багато забере у вас часу, що все одно не дає гарантій відсутності штрафів і перевірок при допущенні помилок в бухгалтерії.

Переваги ведення ТОВ звертаючись до компанії “ФАКТОРІЯ”

Економія на навчанні, різних курсах та програмному забеспеченні

Завдання виконуються без лікарняних та відпусток

Фін відповідальність несе бухгалтер за штрафні санкції, укладається договір

Якщо ж ви все таки вирішили самостійно вести бухгалтерський облік на підприємстві, то після появи можливості найму головного бухгалтера, обов’язково проведіть бухгалтерський і податковий аудит, щоб уникнути штрафних санкцій з боку податкової. Якщо ж перевірка виявить значні порушення, настійно рекомендуємо скористатися послугою експрес ліквідація ТОВ, що значно дешевше сплати шраф і витрачених нервів при перевірці.

Адекватні ціни

Індивідуальне вирішення питань та розумні ціни дають можливість кожному отримати якісну послугу.

Оперативність

Досвід та знання наших фахівців гарантують швидке та ефективне виконання роботи

Гарантія

Гарантія угод у співпраці з нашою компанією

guest
0 комментариев
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі