Главная » Реєстрація / перереєстрація » Як відкрити фірму в Україні

Як відкрити фірму в Україні

Як відкрити ТОВ в Україні, як відкрити фірму покроково описується в статті нижче. Необхідно зібрати інформацію про свою компанію, необхідні документи, надати до податкової, а потім пройти реєстрацію. Важливо заздалегідь визначитися із напрямком бізнесу, кандидатом на посаду директора та засновника.

регистрация ооо

Відкриття ТОВ в Україні: інструкція

Щоб відкрити ТОВ в Україні, необхідно діяти за таким планом:

  1. Зібрати та надати інформацію про компанію.
  2. Підготувати документи.
  3. Зареєструвати організацію.

Також важливо правильно вибрати систему оподаткування.

Заощаджуй час! Звертайся до професіоналів! Зосередься на веденні бізнесу!

Особливості реєстрації ТОВ під час воєнного стану

Наразі до державної реєстрації/перереєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців застосовуються такі особливості

  1. Державна реєстрація може здійснюватися лише на території, яка контролюється Україною. Перелік територій, на яких заборонено проведення реєстраційних дій, міститься у Переліку адміністративних територій, на яких тимчасово припиняється доступ користувачів до Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, у зв’язку з введенням воєнного стану, затвердженому Наказом Міністерства юстиції № 1307/5 від 1 квітня 2022 року.
  2. Реєстраційні дії щодо юридичних осіб, зареєстрованих в неадміністративних областях, дозволяється проводити на всій території України.
  3. Реєстраційні дії вчиняються на підставі довіреності. Якщо з дати видачі довіреності минуло більше одного місяця, необхідна заява від особи, яка підтверджує дійсність довіреності. Для довіреностей, виданих консульствами України за кордоном, заява особи потрібна, якщо з дня видачі документа минуло два місяці.
  4. Відповідальність за неподання інформації про кінцевого бенефіціара відтерміновано до трьох місяців після закінчення війни та припинення воєнного стану.

Державна підтримка

Запроваджено низку інструментів підтримки вітчизняного бізнесу:

  • створено сторінку на порталі “Дія.бізнес” “Підтримка бізнесу в умовах війни”, яка об’єднує державні, донорські програми та приватні ініціативи, спрямовані на підтримку підприємців
  • започатковано програму релокації для українських компаній, що знаходяться в зоні активних бойових дій. Підприємства цієї категорії мають право на допомогу в переміщенні обладнання в безпечні райони, убезпеченні виробничих потужностей та переселенні працівників;
  • Створено мережу офлайн-центрів підтримки підприємців “Дія.Бізнес” та гарячу лінію;
  • Запроваджено компенсацію (6 500 грн) для роботодавців, які працевлаштовують внутрішньо переміщених осіб;
  • Запроваджено декларування замість ліцензій та дозволів;
  • Створено грантовий фонд;
  • Запроваджено пільгові податкові режими та програми: “доступні кредити 5-7-9%”, “доступний фінансовий лізинг 5-7-9%” тощо.

Таким чином, процедура реєстрації бізнесу в умовах воєнного стану максимально спрощена, щоб залучити більше людей і тим самим збалансувати надходження до державного бюджету. Звичайно, є багато тонких нюансів і проблемних моментів, але всі вони можуть бути вирішені за допомогою кваліфікованих експертів.

Відкрити ТОВ: збираємо інформацію

Для того щоб виконати цей етап вам буде потрібно:

  1. Вибрати назву для майбутньої компанії. Варто зауважити, що слід вибирати таке, яке не має жодна компанія;
  2. Вибрати місце, де буде зареєстрована компанія, тобто визначити юридичну адресу. Будь-яка компанія повинна мати свою юридичну адресу, він реєструється в єдиному державному реєстрі. Він також необхідний і для того, щоб по ньому могли зв’язуватися з компанією державні органи. Варто зауважити, що в якості юридичної адреси можна використовувати справжню адресу керівника компанії. Однак варто пам’ятати про те, що в тому випадку, якщо компанія повинна буде пройти перевірку, державні структури прийдуть за юридичною адресою компанії. Фахівці нашої компанії зможуть підібрати для вас надійний адреса;
  3. Також варто визначити розмір статутного капіталу і етапи його формування. У законі нашої країни не вказані максимальний і мінімальний розмір статутного капіталу, тому він може стартувати від 1 гривні. Наші фахівці рекомендують встановити такий капітал, який точно зможе заробити компанія протягом одного року. З моменту реєстрації по закінченню одного року, капітал повинен бути наповнений, це зазначено в законодавстві;
  4. Вибрати вид діяльності компанії. У законодавстві не вказано максимальну кількість видів діяльності, які можна вибрати, однак найчастіше обирається 6 видів, проте один з них повинен бути основним;
  5. Далі потрібно вибрати директора компанії і головного бухгалтера. Для того щоб зареєструвати компанію в нашій країні, керівником повинен бути громадянин України або та людина, яка має право постійного проживання в країні. У тому випадку, якщо головний бухгалтер обраний, його кандидатуру буде потрібно внести в реєстр фіскальної служби. У тому випадку, якщо бухгалтера поки немає, його обов’язки може виконувати директор;
  6. Вибрати, за якою системою будуть виплачуватися податки. Спочатку підприємство реєструється на того, хто сплачує податки. Крім того, можна також отримати статус платника по системі ПДВ або ж вибрати систему Єдиного податку.

Відкрити ТОВ: готуємо

Для того щоб виконати цей процес, потрібно виконати такі етапи:

  1. Виконати підготовчі етапи по створенню Протоколу зборів засновників фірми і виконати його підписання. На зборах буде потрібно вирішити питання про те, яку назву матиме компанія, за якою адресою буде зареєстрована, який розмір статутного капіталу, і як будуть розподілятися частки між учасниками. Також буде потрібно вибрати директора компанії;
  2. Виконати підготовчі роботи зі створення Статуту компанії і підписати його. Є можливість виконати нотаріальне завірення цього документа, проте закон цього не вимагає. В інформацію, яка буде знаходитися в статуті, входить відомості про види діяльності підприємства, предмет і цілі, склад засновників, назва, розмір статутного капіталу, порядок, за яким буде розподілятися прибуток і збитки, список питань, за якими необхідно рішення переважної частини голосів, порядок, за яким будуть вноситися зміни в статутні документи компанії і порядок, за яким буде відбуватися ліквідація підприємства. Можна виконати реєстрацію компанії, яка буде діяти за стандартною моделі статуту;
  3. У тому випадку, якщо реєстрацію компанії довіряють третій особі, необхідно підготувати нотаріально завірене доручення;
  4. Заповнити та підписати на заяві про реєстрацію компанії. При заповненні такого важливого документа, важливо бути неймовірно уважними і не допускати помилок. У тому випадку, якщо буде допущена хоча б одна помилка або виправлення, це стане приводом для відмови в задоволенні вашого запиту. З урахуванням того, що для того, щоб подати заяву, потрібно простояти довгий час в черзі, така помилка буде коштувати витраченого даремно часу.

Відкриття ТОВ: реєстрація

Для того щоб виконати цей етап, потрібно виконати такі етапи:

  1. В першу чергу потрібно подати заяву державному реєстратору про те, що ви хочете офіційно зареєструвати юридичну особу. У тому випадку, якщо ви вибираєте не стандартний статут, то вам також буде потрібно надати Протокол і Статут компанії. У тому випадку, Якщо заяву подає довірена особа, буде потрібно пред’явити довіреність. При цьому процесі можна також подати документи про обраний оподаткування, однак найкраще подавати їх безпосередньо представникам податкової служби на наступному етапі;
  2. Далі буде потрібно замовити офіційну печатку компанії, на якій вказані необхідні реквізити, а саме найменування організації, код, а також місто, в якому вона зареєстрована;
  3. Далі необхідно подати документацію до фіскальної службу. Саме на цьому етапі буде потрібно вказати головного бухгалтера, а також документи про обраної системи оподаткування;
  4. Далі потрібно виконати відкриття банківського рахунку. В даному випадку варто виконати нотаріальні картки Директора і Підписантів, після цього, маючи реєстраційні документи, потрібно звернутися в банківську структуру, безпосередньо до директора;
  5. Далі потрібно підключити можливість здачі звітності в електронному вигляді. Для цього буде потрібно укласти договір з податковою службою;
  6. Додатково також є можливість отримання довідки Статистики і Витяг з реєстру ПДВ. Варто зауважити, що такі документи не є обов’язковими.

Після виконання всіх цих етапів ви зможете похвалитися, що змогли самостійно відкрити власну компанію.

Ідеї для бізнесу

Сьогодні найпопулярнішими сферами бізнесу є торгівля та послуги. Припустимо, наприклад, ви вільно володієте іноземною мовою і любите навчати інших. Ці знання можуть стати основою для вашого бізнесу. Ви можете стати репетитором, онлайн-викладачем або відкрити власну мовну школу. Все залежить від ваших амбіцій та розміру інвестицій.

Для репетиторства підійде ФОП (мінімальні інвестиції), а для відкриття мовної школи – ТОВ і деякий стартовий капітал.

Або ви хочете займатися продажами? Тоді вам варто розглянути торговельний бізнес. Ключовим моментом тут є визначення того, що саме ви хочете продавати. Наприклад, товари для дітей завжди користуються попитом, діти народжуються, ростуть і всі батьки купують товари для своїх дітей. Подумайте про це як про один напрямок бізнесу.

Самостійна реєстрація ТОВ в Україні: основні помилки

Крім стандартних помилок при заповненні анкети, підприємці, які вирішили відкрити власне ТОВ, часто неправильно обирають форму діяльності компанії відповідно до класифікаторів видів економічної діяльності, що може призвести до ряду серйозних негативних наслідків. Багато підприємців розпочинають свою діяльність відразу після отримання витягу, забуваючи про те, що реєстрація ТОВ в Україні закінчується тоді, коли створене підприємство ставиться на облік у податкових органах, органах статистики та пенсійних фондах. Крім того, необхідно відкрити банківські рахунки, виготовити печатки, а в деяких випадках – поставити компанію на облік у податкових органах як єдиного платника податків.

Кожне з цих завдань займає чимало часу, але наші юристи забезпечують оперативне та своєчасне виконання взятих на себе зобов’язань, що дозволяє власникам, які бажають зареєструвати ТОВ, якнайшвидше розпочати повноцінну підприємницьку діяльність.

Як бачите, створення ТОВ – досить складна процедура, що має низку підводних каменів, яких важко уникнути без спеціальних знань і які можуть вимагати від вас зміни юридичної адреси та здійснення інших юридичних маневрів, здатних призвести до фінансових витрат у майбутньому. Створення юридичної особи багато в чому схоже на процес реєстрації ФОП можна відкрити самостійно, але якщо це завдання виконує грамотний фахівець, який гарантує відсутність ускладнень у процесі створення юридичної особи та створює передумови для подальшого успішного функціонування підприємства, то це набагато спокійніше для всіх, адже саме успішне Відкриття ТОВ – перший крок на шляху до великого майбутнього як підприємця.

Скільки коштує відкрити ТОВ в Україні

Вартість відкрити ТОВ самостійно, становитиме оплату держреєстратору, при зверненні до компанії “Факторія-Київ”, відкрити ТОВ ціна починається від 2600 гривень – це послуга “під ключ”, коли одразу оформляються потрібні документи з поданням до податкової.

как открыть ТОВ в Украине 2022

Самостійна реєстрація ТОВ в Україні: основні помилки

Крім стандартних помилок при заповненні анкети, підприємці, які вирішили відкрити власне ТОВ, часто неправильно обирають форму діяльності компанії відповідно до класифікаторів видів економічної діяльності, що може призвести до ряду серйозних негативних наслідків. Багато підприємців розпочинають свою діяльність відразу після отримання витягу, забуваючи про те, що реєстрація ТОВ в Україні закінчується тоді, коли створене підприємство ставиться на облік у податкових органах, органах статистики та пенсійних фондах. Крім того, необхідно відкрити банківські рахунки, виготовити печатки, а в деяких випадках – поставити компанію на облік у податкових органах як єдиного платника податків.

Кожне з цих завдань займає чимало часу, але наші юристи забезпечують оперативне та своєчасне виконання взятих на себе зобов’язань, що дозволяє власникам, які бажають зареєструвати ТОВ, якнайшвидше розпочати повноцінну підприємницьку діяльність.

Як бачите, створення ТОВ – досить складна процедура, що має низку підводних каменів, яких важко уникнути без спеціальних знань і які можуть вимагати від вас зміни юридичної адреси та здійснення інших юридичних маневрів, здатних призвести до фінансових витрат у майбутньому. Створення юридичної особи багато в чому схоже на процес реєстрації ФОП можна відкрити самостійно, але якщо це завдання виконує грамотний фахівець, який гарантує відсутність ускладнень у процесі створення юридичної особи та створює передумови для подальшого успішного функціонування підприємства, то це набагато спокійніше для всіх, адже саме успішне Відкриття ТОВ – перший крок на шляху до великого майбутнього як підприємця.

Які податки сплачує ТОВ

Для ТОВ стандартно рекомендується загальна система оподаткування. Для переходу на спрощену систему (єдиний податок, ЄП) є два варіанти: подати заяву разом із документами на реєстрацію ТОВ чи звернутися до податкової після реєстрації. Заяву про перехід на ЄП необхідно подати протягом 10 днів з моменту реєстрації або протягом декади наступного кварталу, до 10 січня/квітня/липня/жовтня.

Для оптимальності рекомендується розглянути перехід на ПДВ перед реєстрацією ТОВ, оскільки це може зменшити витрати через податковий кредит. Співпраця з іншими платниками ПДВ також може бути вигідною.

Якщо вибір між ТОВ (ТОВ) та ФОП (ФОП) утруднений, зверніть увагу, що на загальній системі оподаткування ФОП в Україні сплачує 41,5%, ТОВ – 18%. При переході на ЄП обидва типи платять 5%. Для ФОП спрощена система вигідніша, а ТОВ різниця менш очевидна. Спрощена система ТОВ дозволяє сплачувати менше податків, але може вплинути на клієнтів та контрагентів.

Юридичні особи в Україні можуть використати третю групу ЄП із ставкою 5% (3% з ПДВ) при річному доході до 5 млн грн. Для доходів понад 1 млн грн потрібна реєстрація ПДВ.

За загальної системи оподаткування юридичні особи сплачують 18% прибуток. Для заробітної плати найманого персоналу застосовуються податки на доходи громадян, військовий збір та єдиний соціальний внесок. Доходи ТОВ (ТОВ) діляться між засновниками, зазвичай, як дивіденди з податками за обраною системою.

Як зареєструвати ТОВ через «Дію»

З 24 серпня 2022 року в Україні став доступним сервіс віддаленої реєстрації ТОВ через портал «Дія». Цей сервіс реалізовано Міністерством цифрової трансформації України та Міністерством юстиції за підтримки Швейцарського фонду для Східної Європи.

Для самостійного відкриття ТОВ (ТОВ) через «Дію» необхідно виконати наступну покрокову інструкцію

  • Зайти на портал «Дія», авторизуватись та вибрати послугу «Реєстрація ТОВ на підставі типового статуту» («Реєстрація ТОВ на підставі типового статуту»).
  • Заповніть онлайн-форму для реєстрації ТОВ. Виберіть потрібні параметри типового статуту або статуту за промовчанням (така версія документа та його положення рекомендується для використання).
  • Далі система самостійно готує та надсилає на реєстрацію заяву, статут, протокол зборів засновників або рішення єдиного засновника, а також документи щодо структури власності.
Відкриття ТОВ в Україні

Якщо всі засновники — лише фізичні особи, які є громадянами України, а на керуючих та довірених осіб не накладено жодних обмежень на їхню діяльність, то ТОВ реєструється автоматично. Крім того, якщо УНЗР (унікальний номер у реєстрі) всіх бенефіціарів ідентифікований (за посвідченням особи або біометричним паспортом), а в назві немає слів, заборонених українським законодавством (але якщо є, то буде направлено повідомлення з підказкою) ), то реєстрація ТОВ ( ТОВ) пройде без проблем.

У процесі реєстрації можна вибрати загальний режим оподаткування (з реєстрацією платником ПДВ) або спрощену систему оподаткування.

Протягом 10 хвилин Ви отримаєте сповіщення про те, що всі умови для автоматичної реєстрації виконані.

Якщо хоча б одну з умов не виконано, процес реєстрації здійснюється в режимі онлайн протягом одного робочого дня із залученням державного реєстратора. Інформація про обраний режим оподаткування автоматично надсилається до податкової інспекції за місцем проживання або в Propaska.

Статус заявки після її подання можна перевірити у цивільному кабінеті. Повідомлення про успішну або відмовну реєстрацію юридичної особи також відображається в кабінеті та дублюється електронною поштою.

Після реєстрації ТОВ відповідний запис з’являється у Єдиному державному реєстрі; документи, пов’язані з реєстрацією ТОВ (реферат, заява, типовий статут, протокол зборів учасників, структура власності) зберігаються в особистому кабінеті на порталі. Інформація про реєстрацію доступна в кабінеті платника податків.

Відразу після реєстрації ТОВ  за бажанням можна відкрити рахунок у банку. Детальна інформація про відкриття рахунку міститься в листі, що надсилається після завершення процедури.

Якщо протягом 48 годин після подання заявки статус не змінився, зверніться до служби підтримки. До речі, відкрити ще одне ТОВ (ТОВ) дистанційно може і юридична особа, що вже існує. При цьому рішення про відкриття ТОВ від імені цієї юридичної особи підписується її представником. Послуга реєстрації тут здійснюється за участю державного реєстратора та займає більше часу.

Витяг надається протягом трьох робочих днів з моменту реєстрації після постановки на облік у податкових та статистичних органах. Виписки можна завантажити у розділі “Документи квитанції” (“Документи квитанції”).

Відкрити ТОВ самостійно: документи

Для самостійного відкриття ТОВ знадобиться:

  • статут компанії;
  • протокол зборів засновників;
  • документ про реєстрацію.

Як відкрити ТОВ в Україні через юр компанію?

  1. Зателефонувати за контактами, вказаними нижче або тут.
  2. Домовитись з юристом про зустріч для створення компанії.
  3. Приїзд до офісу для реєстрації.
  4. Отримання документів на руки.
  5. Успішний розвиток бізнесу.

ЮК “ФАКТОРІЯ-КИЇВ” регулярно оновлює свої знання та підвищує компетенцію у своїх напрямках! Гарантуємо якісні послуги!

Переваги юридичної фірми "Факторія-Київ"

Компанія “Факторія-Київ” професійно допомагає, хто бажає відкрити ТОВ, консультує, допомагає з оформленням документів та інших формальностей. Звертаючись за послугами оформлення товариства з обмеженою відповідальністю, отримуєте низку переваг як клієнт:

  • доступні ціни: для бізнесу на етапі становлення це є особливо важливим фактором;
  • індивідуальний підхід у вирішенні ситуацій кожного клієнта, щоб забезпечити якісний рівень сервісу замовнику;
  • оперативність, точне дотримання заявлених термінів;
  • з 15-річним досвідом, фахівці, здатні оперативно та якісно вирішити поставлені завдання;
  • гарантія якості, грамотного та коректного оформлення документів;
  • укладання договору про надання послуг, де прописані права та обов’язки сторін;

Якщо вас цікавлять послуги з реєстрації ТОВ Київ та відкриття ТОВ в Україні, можете звернутися за телефоном або через форму зворотнього зв’язку на сайті. Пропонуємо свій відгук про співпрацю з фірмою, поділитися досвідом та залишити зворотний зв’язок.

Адекватні ціни

Індивідуальне вирішення питань та розумні ціни дають можливість кожному отримати якісну послугу.

Оперативність

Досвід та знання наших фахівців гарантують швидке та ефективне виконання роботи

Гарантія

Гарантія угод у співпраці з нашою компанією

Актуальні питання на тему як відкрити ТОВ:

Які терміни відкрити ТОВ самостійно?

Відкрити ТОВ самостійно реально протягом двох місяців. Однак за допомогою фахівця це займе набагато менше часу – лише місяць.

Після відкриття ТОВ можете допомогти відкрити рахунок у банку?

Так, надаємо такі послуги також.

Коли вже можна працювати компанії після відкриття ТОВ?

З дати офіційного відкриття ТОВ в Україні можна розпочинати роботу.

Не всі знають що при реєстрації ТОВ:

Скільки засновників може входити в ТОВ?

До складу засновників (учасників) ТОВ може входити як одна людина, так і кілька. У статуті необхідно прописати чіткий розподіл часток між учасниками.

Чи обов'язкова наявність печатки для ТОВ?

Наявність печатки згідно чинному законодавству вже не є обов'язково. Однак не дивлячись на нововведення, все ж відсутність печатки може привести до труднощів таким як відмова у відкритті банківського рахунку.

Чи можна зареєструвати ТОВ можна за адресою прописки?

Зареєструвати ТОВ можна за адресою прописки як учасника, так і директора. Таким чином можна заощадити кошти на покупку юридичної адреси.

Мінімальні розмір статутного капіталу?

Як не дивно 1 гривня, статутний капітал можна сформувати протягом року після дати реєстрації. Але ми рекомендуємо вносити хоча б 100 грн, як статутний капітал.

Формування статутного капіталу?

Статутний капітал може бути сформований як грошима, так і майном. Формування статутного капіталу майном має свої підводні камені. Але це також на практиці легко реалізувати силами наших фахівців.

Після виконання всіх цих етапів ви зможете похвалитися, що змогли самостійно відкрити свою компанію.

Замовте послугу Реєстрація ТОВ Київ ЗАРАЗ – ТЕЛЕФОНУЙТЕ!

як відкрити ооо, як відкрити тов, як відкрити ооо самостійно, інструкція як відкрити ооо, як відкрити самостійно ооо, як зареєструвати ооо, як відкрити ооо 2024, ооо як відкрити, як відкрити ооо 2024, як відкрити ооо з ндс, відкриття ооо пошаго , як відкрити ооо на двох, як відкрити іп з нуля, як відкрити іп в ощадбанку, як відкрити ооо в 2024 році, реєстрація ооо покроково, як відкрити ооо на усні, як відкрити фірму ооо, реєстрація ооо покрокова інструкція, як відкрити своє ооо , реєстрація ооо самостійно, як відкрити ооо через держпослуги, як відкрити ооо покрокова інструкція, як відкрити ооо в 2024, як оформити ооо самостійно, як відкрити ооо в 2024 році, як швидко відкрити ооо, як відкрити ооо онлайн, створити ооо покрокова як створити ооо самостійно, покрокова інструкція відкриття ооо, як відкрити своє ооо покрокова інструкція, відкрити ооо покрокова інструкція, покрокова реєстрація ооо, як відкрити ооо 2024 покрокова інструкція